Utleie

Salen i Kirkestua vår er tilgjengelig for utleie til arrangementer, aktiviteter, møter og konferanser. Salen egner seg godt som møterom, festlokale og samlingsrom. Merk: arrangementet må ikke stride mot Hamar Frikirkes verdier eller profil (eksempelvis ingen alkoholservering).

Priser for utleie

Vi gjør lokalene våre tilgjengelig for utleie når de står ledige. I praksis gjelder dette primært lørdager for heldagsleie og noen dager ettermiddag/kveld resten av uka. Oversikt over tilgjengelighet finner du nedenfor. Prisene er per dag uavhengig av lengde (tidligst fra kl. 09:00, senest til 23:00). Leietaker vasker etter seg selv eller betaler for vask.

Medlem*Ikke-medlem
KIRKESTUA i kontorbygg, ink. toaletter & kjøkken.2000,- kr3000,- kr
VASKETJENESTER per utleieenhet (selvvask tilgjengelig).750,- kr750,- kr

*Medlemspriser gjelder om ansvarlig leietaker (som også faktureres) er medlem av Hamar Frikirke.

Retningslinjer for utleie

• Arrangementet skal ikke stride mot Hamar Frikirkes verdier eller profil (eks. ingen alkoholservering). Er du usikker, kontakt utleieansvarlig eller meddel det i kontaktskjemaet.
  • Leietakerne er ansvarlig for å erstatte eventuelle skader på bygg, inventar og utstyr utover normal slitasje.
  • Dersom avtalt selvvask ikke er utført tilfredstillende, fakturerer vi et vaskegebyr på 500,- kr i tillegg til leien.
  • Dersom leietaker betaler for vask, må en fortsatt rydde etter seg.
  • Leietaker leser og setter seg inn i eventuelt brannvernsdokument som blir tilsendt ved utleie, og står ansvarlig for brannsikkerhet under utleie.
  • Leietakere av Kirkestua har ikke adgang til Hamar Frikirkes kontorrom eller bønn/samtalerom.
  • Det er ikke lov å overnatte i kirkelokalene.
  • Hamar Frikirke bruker kontaktinformasjonen i kontaktskjemaet til å fakturere i etterkant av leie.

Våre lokaler

Kirkestua er det grå bygget til høyre for kirkebygget, sett fra Horns gate.

• Møtesalen tilgjengelig for utleie, med tilhørende entré, HC-toalett, toalett og kjøkken.
  • Kapasitet: maks ca 50 stk rundt bord, eller ca 80 stk i rekker. TV, projektor og et enkelt lydanlegg er tilgjengelig på forespørsel.
  • I ukedagene fra 8-16 er kontorene ofte i bruk av kirkens ansatte. Lokalene kan fortsatt forespørres om å leies, men en må være klar over at entré. kjøkken og toaletter deles med staben.

Tilgjengelighet

I kalenderen under ser du når de forskjellige lokalene er planlagt brukt. Kalenderen gjelder for alle lokalene, og navnet på det aktuelle lokalet som er i bruk står i tittelen på hver booking. Ledighet i kalenderen garanterer ikke at lokalene er tilgjengelige for utleie, men det er sannsynlig. Om arrangementet ditt er i regi av Hamar Frikirke, bruk bookingkalenderen vår heller enn utleie.

Utleieansvarlig

Thea Bjørnbakken
Telefon: ‭416 76 149‬
E-post: utleie@hamarfrikirke.no

Kontaktskjema

Alle felt merket med * må utfylles.