Ressurshefte til fokusperiode om Bibel | Oktober & november 2024

I oktober og november vil vi i taler og gjennom dette ukentlige arbeidshefte fokusere på Bibelens rolle i felleskapet vårt, og fokusere på det å lese Bibelen – både personlig og i fellesskap. Bli med på reisen med denne guiden!

Last ned ressurshefte digitalt her. Heftene er også trykket opp og tilgjengelige gratis i kirkens innganger.

Målet for høstens fokusperiode er å hjelpe oss, som menighet, å bygge vaner i livet hvor vi leser, forstår og anvender Bibelen – alene og i fellesskap.

Dette er en personlig ukentlig guide som følger etter den foregående søndagens tale. Vi leser to kapitler i Markus hver uke, hvor vi har laget personlige studiespørsmål som hjelper deg å komme “under huden” på teksten.

Bruk guiden med leseplanen, en ukentlig praksis, og anbefaling av ressurser. Til husgrupper og mentorprater har vi laget spørsmål til samtale.